Kedves Ügyfelünk!
Köszönjük, hogy minket választottál, és ránk bízod az autódat! Számunkra az a legfontosabb, hogy mindig elégedetten távozz tőlünk, és biztonságban érezd magad az utakon. Tudjuk, hogy az autód fontos része az életednek, ezért maximális odafigyeléssel, szaktudással és korszerű eszközökkel dolgozunk rajta. Azért állítottuk össze az Általános Szerződési Feltételeket, hogy minden részletet előre tisztázzunk, és elkerüljük a félreértéseket. Ebből megtudhatod, hogyan dolgozunk, mire vállalunk garanciát, és milyen szolgáltatásokra számíthatsz nálunk. Ha bármilyen kérdésed van, vagy valamiben bizonytalan vagy, bátran jelezd nekünk! Azért vagyunk itt, hogy segítsünk, és a lehető legjobb megoldást nyújtsuk neked és az autódnak. Örülünk, hogy ügyfeleink között üdvözölhetünk, és reméljük, hogy hosszú távon számíthatunk egymásra!
Üdvözlettel:
A Vida Autoelektronika Kft. csapata
Általános Szerződési Feltételek
Vida Autoelektronika Kft.
Székhely: 4032 Debrecen, Füredi út 100-102.
Cégjegyzékszám: 09-09-013586
Adószám: 13980036-2-09
E-mail: vidaauto@gmail.com
Telefonszám: +36 30 288 9777
1. Bevezető rendelkezések
1.1. Jelen ÁSZF tartalmazza a Vida Autoelektronika Kft. (továbbiakban: Szolgáltató) által nyújtott szolgáltatások igénybevételének feltételeit.
1.2. Az ÁSZF minden olyan szerződésre vonatkozik, amelyet a Szolgáltató és ügyfelei kötnek. Az ÁSZF elfogadása az ügyfél részéről a szolgáltatás igénybevételével történik.
1.3. A Szolgáltató fenntartja a jogot az ÁSZF módosítására, amelyet az ügyfelek a szolgáltatás igénybevételének megkezdésekor kötelesek elfogadni.
2. Szolgáltatások és tevékenységi kör
2.1. A Szolgáltató az alábbi szolgáltatásokat nyújtja:
DPF szűrő és katalizátor tisztítás és javítás
Diagnosztikai vizsgálatok és hibafeltárás
Futómű beállítás és karbantartás
EGR szelep tisztítás
Gumi szerelés, javítás és értékesítés
Chiptuning
Autóklíma javítás és karbantartás
Időszakos és általános autójavítási szolgáltatások
2.2. A szolgáltatások elvégzése előzetes megbeszélés alapján, az ügyfél által jóváhagyott feltételek szerint történik.
3. Szerződés létrejötte
3.1. A szerződés a Szolgáltató és az ügyfél között a szolgáltatás megrendelésével és a jelen ÁSZF elfogadásával jön létre.
3.2. Az ügyfél megrendelése szóban, írásban (e-mailben) vagy személyesen adható le.
3.3. A szerződés tárgya a Szolgáltató által meghatározott szolgáltatások elvégzése és az ügyfél által meghatározott munkálatok kivitelezése.
4. Időpontfoglalás és lemondás
4.1. Az ügyfél a szolgáltatás igénybevételét időpontfoglalással kezdeményezheti, amely telefonon, e-mailben vagy személyesen történhet.
4.2. Az időpont legkésőbb a megbeszélt időpont előtt 24 órával módosítható vagy lemondható.
4.3. Amennyiben az ügyfél nem jelenik meg a megbeszélt időpontban és azt nem mondja le, a Szolgáltató jogosult költségtérítést felszámítani.
5. Szolgáltatás teljesítése és határidők
5.1. A Szolgáltató a szolgáltatást az előzetesen egyeztetett határidőn belül végzi el.
5.2. A határidők meghosszabbodhatnak a következő esetekben:
Az ügyfél által biztosított alkatrészek késedelmes átadása
Vis maior események
5.3. A Szolgáltató nem vállal felelősséget az ügyfél által hozott hibás alkatrészekből adódó problémákért.
6. Díjazás és fizetési feltételek
6.1. A szolgáltatások aktuális díjai a Szolgáltató telephelyén vagy előzetes árajánlat formájában kerülnek ismertetésre.
6.2. A díjazás tartalmazza a munkadíjat és a felhasznált anyagok árát.
6.3. A fizetés készpénzben, bankkártyával vagy egyedi megállapodás alapján történik.
7. Garancia és szavatosság
7.1. A Szolgáltató az általa beszerzett és beépített alkatrészekre, valamint az elvégzett munkákra a hatályos jogszabályoknak megfelelően, általában 6 hónap garanciát vállal.
7.2. Abban az esetben, ha az ügyfél saját alkatrészt biztosít a javításhoz, a Szolgáltató nem vállal garanciát sem az alkatrészre, sem a munkavégzés eredményére. A Szolgáltató fenntartja a jogot az alkatrész alkalmasságának ellenőrzésére, de nem felel az ebből fakadó esetleges hibákért vagy meghibásodásokért.
7.3. A garancia érvényesítésének feltétele a Szolgáltató által kiállított számla és munkalap bemutatása.
8. Adatvédelem és adatkezelés
8.1. Az ügyfél személyes adatait a Szolgáltató a GDPR előírásainak megfelelően kezeli.
8.2. Az adatkezelés célja a kapcsolattartás, a szolgáltatás nyújtása és a számlázás.
9. Felelősség korlátozása
9.1. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a rejtett hibákból vagy az ügyfél által elhallgatott műszaki problémákból eredő károkért.
9.2. Az ügyfél köteles a Szolgáltatót tájékoztatni minden ismert problémáról.
10. Elhagyott gépjárművek kezelése
10.1. Az ügyfél köteles az autót a szolgáltatás elvégzésétől számított 7 napon belül átvenni.
10.2. Az átvétel késedelme esetén a Szolgáltató jogosult napi tárolási díjat felszámítani.
11. Panaszkezelés és vitarendezés
11.1. Az ügyfél panaszait szóban, írásban (e-mailben) vagy személyesen teheti meg.
11.2. A Szolgáltató a panaszokat 30 napon belül kivizsgálja és az ügyfelet írásban tájékoztatja az eredményről.
11.3. Vitás esetekben az ügyfél a helyi békéltető testülethez fordulhat.
12. Vis maior helyzetek
12.1. Vis maior események esetén (áramszünet, természeti katasztrófa) a Szolgáltató jogosult a szolgáltatás teljesítésének elhalasztására.
13. Egyéb rendelkezések
13.1. A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv (Ptk.) rendelkezései az irányadók.
Az ÁSZF 2024. december 18-tól hatályos és visszavonásig érvényes.